START YOUR NEW LIFE NOW....JUST SHED AWAY ALL YOUR EXTRA FATS.......LOVE YOUR BODY AND THAT WILL MAKE YOUR LIFE BEAUTIFUL...

Tuesday, November 17, 2009

helo

hi frenz, dah lam i x update blog i.......banyak bz (konon la)....well, sejak diet nie, x banyak lg interesting event yg berlaku sebab dah kurangkan aktiviti2 saya........
Jumaat lepas saya timbang berat saya n saya terkejut gan perubahannye, saya dah turun 1.5kg......Saya langsung x dapat percaya tapi itulah kebenarannye.Photo hanya akan upload bila saya dah kurang 5kg...........

Walaupun pd mula2, kesusahan diet nie terasa, tetapi sejak ade perubahan dlm berat, motivation utk berdiet n bersenam makin terasa dlm hati saya....
Kini, saya x lagi mengadu atau ade rasa keinginan nak makan nasi ataupun makanan2 berlemak.....

Harap2, saya dapat kurangkan 5kg dlm target yg ditentukan.

Untuk semua kawan2 yg tgh diet.......pastikan mitivation n confident under tinggi n trust urself.......anda pasti bole.....


2 comments:

Haiza said...

gud luck gowri... u can do it.. hehehe

Unknown said...

hi gowrie..just read ur post..keep it up for 99HTN